Služby školské a pedagogicko-psychologické
Mateřské školy:
- Diagnostika školní zralosti, dodatečný odklad školní docházky(DOŠD), zjišťování laterality, prevence specifických vývojových poruch učení, problematika syndromů ADHD, ADD (dříve lehké mozkové dysfunkce), porucha pozornosti a aktivity (hyperaktivita, hypoaktivita).
- Logopedická prevence a logopedie (korekce dyslálie, opožděný vývoj řeči, balbuties – koktavost).
- Grafomotorické obtíže, ztížená adaptace na MŠ a jiná dílčí oslabení (např. specifické obtíže zraku, sluchu, motoriky…).
- Pomoc rodičům a učitelům se stimulací a výchovou dětí.
Základní školy:
- Diagnostika intelektových schopností, specifických vývojových poruch učení (VPU) a chování, vyšetření osobnosti dítěte, profesionální orientace, problematika třídních kolektivů, korekce specifických VPU, psychosomatické obtíže dítěte, dětské neurózy.
- Kurzy, konzultace a klubová setkání s rodiči, učiteli a pomáhajícími profesemi. Prevence syndromu vyhoření.
Střední a vysoké školy:
- Řešení studijních problémů, profil osobnosti studenta, profesionální orientace, výuková problematika (poruchy učení), vztahové problémy…
Provádíme odborné kurzy, přednášky, školení, semináře zaměřené dle požadavků a potřeb škol příslušného stupně a školských zařízení.
Psychoterapeutické
Psychoterapie je pomoc psychologickými prostředky klientovi. Dle potřeb a dohody s klientem poskytujeme
- individuální psychoterapii při obtížích tělesných – např.bolesti hlavy, žaludku, dlouhodobě zvýšená teplota, unavitelnost, alergické reakce a jiné somatické projevy s vyloučením organického poškození nebo při obtížích psychických – úzkost, strach, stres, nespavost, nadměrná plačtivost, tiky, agresivita, výbuchy hněvu, výkyvy nálad ….
- Skupinám dětí, mládeže a dospělých nabízíme možnost účasti ve skupinové psychoterapii pod vedením dvou psychoterapeutů a dohodnutých návštěv supervizora či koterapeuta.
Výchovně vzdělávací a vědecko – výzkumná činnost
Dle grantové politiky MŠMT a MPSV ČR.